1.) Нова пошта
3.) Самовивіз з нашого офісу, Харків, Павлівський Майдан 8, оф. 31, 61003
Вартість доставки: безкоштовно.
При замовленні товарів на суму понад 4000 грн. - доставка БЕЗКОШТОВНО.
Доставка по Україні:
Доставка по Україні здійснюється компанією «Нова Пошта»
Замовлення, сплачені за безготівковим розрахунком у неділю, надсилаються наступного робочого дня. При переказі коштів у рахунок ПриватБанку слід враховувати комісію за переказ. Оплата вважається здійсненою в останній момент зарахування коштів на банківський рахунок продавця. Термін надходження коштів на рахунок продавця може відрізнятись залежно від емітента банківської картки покупця:
- оплати з карток ПриватБанк надходять на рахунок протягом 1 робочого дня (як правило, протягом кількох годин);
- оплати карт інших банків (особливо Моно (Юніверсал), Укрсиб) - до 3 робочих днів.
Спосіб оплати товарів при доставці по Україні:
компанією «Нова Пошта»:
- Післяплата (оплата при отриманні)
- Безготівковий (на розрахунковий рахунок)
Порядок оформлення доставки замовлень по Україні компанією «Нова Пошта»
Для замовлень з післяплатою (оплатою при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта»)
- Після оформлення замовлення та підтвердження співробітником наявності всіх одиниць товару в замовленні ви отримаєте повідомлення з номером вашого замовлення.
- Коли ваше замовлення буде укомплектовано та упаковано, вам прийде друге повідомлення з номером товарно-транспортної накладної (ТТН).
- Надсилання замовлень здійснюється з понеділка по суботу протягом 1-2 днів з моменту оформлення замовлення*. Замовлення, оформлені у суботу, надсилаються у понеділок.
- Графік відправлення замовлень по Україні у святкові дні може відрізнятись від звичайного графіка, описаного в цьому розділі. Тут ви можете дізнатися терміни доставки вашої посилки компанією «Нова Пошта»: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
- При отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» Необхідно перевірити комплектацію та збереження товару згідно з правилами, описаними нижче.
При виборі післяплати ви оплачуєте: - вартість замовлення;
- вартість послуг компанії «Нова Пошта», а саме: вартість доставки згідно з тарифами компанії «Нова Пошта»** + комісія за послугу переказу грошових коштів відправнику в розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн;
- вартість фірмової упаковки «Нова пошта» (у разі її наявності).
Для сплачених замовлень
Після оформлення замовлення та підтвердження співробітником наявності всіх одиниць товару в замовленні ви отримаєте повідомлення з номером вашого замовлення та банківськими реквізитами для оплати.
При здійсненні оплати вам слід враховувати комісію за переказ коштів на рахунок продавця. Як тільки ваше замовлення буде оплачене, укомплектоване та упаковане, вам надійде друге повідомлення з номером товарно-транспортної накладної (ТТН).
Надсилання замовлень відбувається з понеділка по суботу протягом 1-2 днів з моменту оформлення замовлення. Замовлення, повністю сплачені до 15:00 у понеділок по п'ятницю, гарантовано передаються для відправки в день оплати*. Замовлення, оформлені у суботу, надсилаються у понеділок.
Графік відправлення замовлень по Україні у святкові дні може відрізнятись від звичайного графіка, описаного в цьому розділі.
Тут ви можете дізнатися терміни доставки вашої посилки компанією «Нова Пошта»: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
При отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» Вам необхідно обов'язково перевірити комплектацію та збереження товару згідно з правилами, описаними нижче.
У разі повної оплати замовлення на розрахунковий рахунок магазину, при отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» ви оплачуєте вартість доставки та фірмової упаковки «Нова пошта» (у разі її наявності) згідно з тарифами компанії «Нова Пошта»**.
* За умови наявності товару на складі та підтвердження співробітником наявності всіх одиниць товару у замовленні до 15:00.
** Вартість доставки посилок компанією «Нова Пошта» можна розрахувати за допомогою калькулятора https://novaposhta.ua/delivery
*** Оплата замовлення вважається здійсненою в момент зарахування коштів на банківський рахунок продавця.
Термін надходження коштів на рахунок продавця може відрізнятися залежно від емітента банківської картки покупця:
- оплати з карток ПриватБанк надходять на рахунок протягом 1 робочого дня (як правило, протягом кількох годин);
- оплати з карток інших банків (особливо Моно (Юніверсал), УкрСиб) – до 3 робочих днів.
Важлива інформація:
- Ми не надсилаємо післяплатою замовлення вартістю менше 200 грн.
- Ми надсилаємо посилки по всій території України, крім тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень згідно з переліком, встановленим розпорядженням 07.11.2014 №1085- р.
- При отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта» Вам необхідно обов'язково перевірити комплектацію та збереження товару згідно з правилами, описаними нижче. Ми не несемо відповідальності перед покупцями за дефекти, що містяться, які були отримані покупцями без попереднього огляду в поштовому відділенні.
- Згідно з умовами надання послуг компанією «Нова пошта» відправлення зберігаються у відділенні протягом 5 робочих днів відповідного відділення (з огляду на день надходження відправлення). З 6-го робочого дня таке відправлення вважається незатребуваним і автоматично повертається відправнику.
Правила перевірки комплектації і збереження товару при отриманні замовлення.
Увага!
Для запобігання спірним ситуаціям при транспортуванні замовлень компанією-перевізником просимо ознайомитися з цією інформацією. Оформлюючи замовлення в інтернет-магазині, Покупець підтверджує повну і беззастережну згоду з наведеною нижче інформацією.
Незалежно від обраного способу оплати Покупець має право оглянути замовлений товар безпосередньо в поштовому відділенні (перевірити зовнішній вигляд, цілісність упаковки, терміни придатності). У разі, якщо за результатом огляду посилки Покупець виявить пошкодження товару при транспортуванні та/або неповну комплектацію замовлення та/або інші дефекти товару, Покупцеві необхідно відмовитися від отримання і оплати посилки, а також провести фотофіксацію і скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії-перевізника.
Магазин не несе відповідальності перед Покупцями за пошкоджені або неукомплектовані замовлення (посилки), що були отримані Покупцями без попереднього огляду у поштовому відділенні відповідно до описаного вище алгоритму.